Ubytovací poriadok

Klient, ktorý si prenajme izbu, sa súčasne zaväzuje, že bude dodržiavať ubytovací poriadok. Ak ho poruší, vedenie ubytovacieho zariadenia má právo objednávku zrušiť.

1. Prihlásenie a identifikácia

Ubytovať sa môže len klient, ktorý sa riadne prihlási. Klient predloží platný doklad totožnosti a obdrží kľúč od izby.

2. Zdravotný stav

Užívanie ubytovania je povolené len osobám, ktoré nie sú postihnuté infekčnými chorobami.

3. Platby

Klient platí za ubytovanie pri príchode a je povinný platby uhrádzať riadne a včas.

4. Doba ubytovania

Klient používa izbu počas doby, ktorú si dohodol s povereným pracovníkom ubytovne.

5. Kontrola izby pri príchode

Klient je povinný skontrolovať stav a funkčnosť zariadení na izbe a nedostatky ihneď nahlásiť oprávnenej osobe.

6. Prístup personálu

Klient súhlasí s prístupom poverených osôb (chyžná, udržbár, majitelia) do izby za účelom vykonania svojich povinností a kontroly.

7. Zodpovednosť za veci

Ubytovňa nezodpovedá za peniaze, cenné veci a doklady vnesené klientom.

8. Riešenie konfliktov

Prevádzkovateľ urobí nevyhnutné opatrenia na zabezpečenie poriadku a pokoja.

9. Návštevy

Prijímanie návštev v priestoroch ubytovne je zakázané.

10. Manipulácia so zariadením

Klient nesmie premiestňovať zariadenie, vykonávať opravy ani zasahovať do inštalácií.

11. Nočný pokoj

Klient je povinný dodržiavať nočný pokoj od 22:00 do 6:00.

12. Využívanie zariadení

Klient má právo využívať zariadenia prenajatej izby a spoločných priestorov. Za škody spôsobené na majetku ubytovne zodpovedá klient podľa vyčíslenej hodnoty.

13. Odchod z izby

Pri odchode klient zanechá izbu/byt v stave, v akom ju prevzal, vypne spotrebiče, uzatvorí okná a zamkne dvere.

14. Udržiavanie poriadku

Klient je povinný udržiavať poriadok a čistotu na izbe a v spoločných priestoroch. Väčšie znečistenie bude účtované ako samostatná položka.

15. Fajčenie

Fajčenie je zakázané všetkých priestoroch ubytovne. Pri porušení bude uložená pokuta vo výške 150 €. Pri druhom porušení bude uložená pokuta 150 € a klient bude z ubytovacieho zariadenia vyhostený.

16. Nepoužívanie spotrebičov

Ak je ponechaná zapnutá televízia, zapnuté svetlo alebo voda a klient sa nenachádza v izbe, bude uložená pokuta vo výške 50 €.

17. Odpad a poriadok

Je zakázané odkladať odpadky pred dverami. Klient je povinný pravidelne odstraňovať odpad z izby.

18. Predľženie ubytovania

Pri predľžení ubytovania môže klientovi byť pridelená iná izba.

19. Dodržiavanie pravidiel

Klient a ubytovacie zariadenie sú povinní dodržiavať tento ubytovací poriadok.

20. Sankcie za porušenie pravidiel

Pri porušení tohto ubytovacieho poriadku, vrátane pravidiel o fajčení, nešetrení energií alebo vody, môže byť klientovi uložená pokuta alebo zrušené ubytovanie.